CoolSilkara

Límites impuros: Gonzalo Vázquez (Primavera-Verano 2014)

Unha vez máis Gonzalo Vázquez volveu sorprendernos na súa sexta colección coa súa creatividade TOTAL. Dende a posta en escena, o concepto e por suposto os seus deseños Gonzalo conseguiu demostrarnos unha vez máis que en moda as posibilidades creativas son infinitas.

Una vez más Gonzalo Vázquez ha vuelto a sorprendernos en su sexta colección con su creatividad TOTAL. Desde la puesta en escena, el concepto y por supuesto sus diseños Gonzalo ha conseguido demostrarnos una vez más que en moda las posibilidades creativas son infinitas.

Límites Impuros está inspirada conceptualmente na experimentación do límite, no linde como espacio vital e cultural, así como tamén na provocación da fronteira difusa no xénero do vestir, entre o masculino e o feminino.

Límites Impuros está inspirada conceptualmente en la experimentación del límite, en el linde como espacio vital y cultural, así como también en la provocación de la frontera difusa en el género del vestir, entre lo masculino y lo femenino.

limites impuros 37

31. limites impuros 27

Con unha variedade cromática elemental e moi elegante (branco, negro e beig) e uns deseños esencialmente sobrios, Gonzalo foi capaz de conferir unha orixinalidade e innovación totalmente transgresora partindo dos pequenos detalles. Unha exquisitez absoluta.

Con una variedad cromática elemental y elegantísima (blanco, negro y beig) y unos diseños esencialmente sobrios, Gonzalo ha sido capaz de conferir una originalidad e innovación totalmente transgresora partiendo de los pequeños detalles. Una exquisitez absoluta.

27B. limites impuros 34

limites impuros 29

Posto que para o deseñador a moda é outra forma de expresión artística e comunicativa, a marca GV encóntrase ligada ás artes escénicas dende os seus inicios. A presentación de Límites Impuros tivo lugar no marco de FEIRA DE ARTE Cuarto Público no Hotel NH Obradoiro. Os seus desfiles son sempre performances que nesta ocasión contaron coa colaboración de Espazo de danza dá USC e a banda sonora creada en exclusiva para a ocasión por Filipe Damião.

Puesto que para el diseñador la moda es otra forma de expresión artística y comunicativa la marca GV se encuentra ligada a las artes escénicas desde sus inicios. La presentación de Límites Impuros tuvo lugar en el marco de la FERIA de ARTE Cuarto Público en el Hotel HN Obradoiro. Sus desfiles son siempre performances que en esta ocasión contó con la colaboración de Espazo de danza de la USC y la banda sonora creada en exclusiva para la ocasión por Filipe Damião.

limites impuros 48

¡Parabéns Gonzalo!

¡Enhorabuena Gonzalo!

38. limites impuros 54Agradecimientos a TopDiezSantiago por permitir la utilización de su fotografía:

 

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: